• Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 30,- (alleen Nederland)
  • TELEFONISCHE HELPDESK 0104920235
FAQ

FAQ

Hieronder vind u de meest gestelde vragen & antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via onze telefonische helpdesk.
Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur op nummer 010 - 492 02 35.
Of stuur een e-mail met uw vraag naar: info@nylabone.nl

1 Bestellen
1.1 Kan ik ook telefonisch of via de e-mail een bestelling plaatsen?

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch of via de e-mail een bestelling te plaatsen voor verzending. Dit is alléén mogelijk indien u ervoor
kiest om uw bestelling af te halen in onze winkel.

1.2 Ik kan een product niet vinden op de site?
Mogelijk is het product niet (meer) op voorraad. Indien u graag wilt weten of en wanneer het product (weer) voorradig is, neemt u dan even contact op met onze klantenservice.
1.3 Ik kom niet verder in het bestelmenu, wat kan ik doen?

Hier kunnen verschillende oorzaken van zijn. Indien u niet alle velden heeft ingevuld, dan kan dit ervoor zorgen dat u niet verder kunt gaan
in het bestelproces.

1.4 Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Het is niet mogelijk om de gegevens aan te passen nadat u besteld heeft. Heeft u een verkeerd adres opgegeven of wilt u iets anders 
aangepast hebben? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.
1.5 Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

Mogelijk is de code verouderd en niet meer actief. Let erop bij het invoeren van de code dat deze hoofdlettergevoelig is. Een andere oorzaak kan zijn dat het orderbedrag of de bestelhoeveelheid te laag zijn voor een bepaalde korting. Komt u er niet uit? Dan kunt u contact
opnemen met onze klantenservice.

1.6 Ik heb een bestelling geplaatst maar heb hiervan geen bevestiging ontvangen.
Controleer ook altijd even uw spam-box in uw e-mail. Het kan voorkomen dat de orderbevestiging daarin terecht gekomen is.
2 Nylabone Algemeen
2.1 Mijn hond bijt de kluif kapot, kan dit kwaad?
Veel klanten maken zich zorgen als de hond stukjes van de Nylabone afbijt en opeet. Dit kan echter geen kwaad en hoort bij de normale
werking van de Nylabone. Tijdens het kauwen komen er stukjes van af (ter grootte van een rijstkorrel), deze stukjes eet de hond op en komen
er met de ontlasting weer uit. De Nylabone is van materiaal gemaakt dat niet door het hondenlichaam wordt opgenomen.
Volkomen veilig dus.
Indien de hond grotere stukken van de Nylabone afbijt, dan kan dat 2 oorzaken hebben, namelijk: een verkeerd aangeschafte Nylabone
(bijv. een puppy-kluif aan een volwassen hond geven) of een productiefout (wat overigens zelden voorkomt).

2.2 Kan mijn hond die kunststofstukjes of schraapsel verteren?
Nee, de kunststof wordt niet verteerd, alleen uitgescheiden, dat is een groot voordeel, juist daardoor mogen ook honden met een
voedselallergie op een Dinobone of Nylabone kluiven.

2.3 Is een Nylabone ook geschikt voor honden met een voedselallergie?
De Nylabone's met pindakaassmaak zijn 100% hypo-allergeen. De Nylabone is van materiaal gemaakt dat niet door het lichaam wordt
opgenomen.

3 Verzenden & Retourneren
3.1 Ik wil graag mijn bestelling terugsturen, hoe werkt dit?
U kunt het product, zonder opgaaf van reden, retourzenden binnen het wettelijke zichttermijn van 14 dagen.
(Let op! U kunt het product alleen retouneren indien deze voldoet aan onze retourvoorwaarde.)
Indien u het product wilt retouneren gebruikt u hiervoor de retourbon die u bij uw bestelling ontvangen heeft.
Mocht u geen retourbon ontvangen hebben of u bent deze kwijtgeraakt neemt u dan contact met ons op via 010 - 492 02 35 of stuur een e-mail naar info@nylabone.nl.
Op deze retourbon staan de instructies voor het retourzenden van het product. Indien u twijfelt of het product aan onze retourvoorwaarde voldoet, neemt u dan gerust contact met ons op.


3.2 Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Bestelling die voor 16.00 uur besteld en betaald zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Over het algemeen worden deze bestellingen dan de volgende dag geleverd (m.u.v. het weekend).

3.3 Boven een orderbedrag van 35 euro zijn de verzendkosten gratis, waarom worden er toch verzendkosten gerekend bij mijn bestelling?
Hier kunnen verschillende oorzaken van zijn:
1. Gratis verzending boven de 35 euro geldt alleen voor adressen binnen Nederland! Voor verzending naar het buitenland worden te allen tijde bezorgkosten gerekent.
2. U heeft bij bezorgopties gekozen voor bezorging door PostNL: voor bezorging door PostNL rekenen wij altijd 6,75 euro verzendkosten. Verzenden met DHL (DHLFORYOU) is boven een orderbedrag van 35 euro gratis.



4 Ophalen & Verzenden
4.1 Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Over het algemeen wordt uw bestelling binnen 1 werkdag geleverd (indien besteld en betaald voor 16.00 uur). Is het product niet (meer) op voorraad of is uw zending vertraagd (van ons uit) dan brengen wij u hiervan op de hoogte.
4.2 Boven een orderbedrag van 35 euro zijn de verzendkosten gratis, waarom worden er toch verzendkosten gerekend bij mijn bestelling?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Voor verzending naar België worden er ten alle tijden verzendkosten in rekening gebracht. Indien u uw bestelling graag door PostNL bezorgd wilt hebben, dan brengen wij hiervoor ook de verzendkosten in rekening.
4.3 Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt laten bezorgen?

Jazeker, u kunt bij het afleveradres aangeven naar welk afhaalpunt u de bestelling wilt laten versturen. Het beste is om bij de opmerkingen
van uw bestelling aan te geven dat u uw bestelling graag naar een ophaalpunt wilt laten verzenden.

4.4 Wie bezorgd mijn bestelling?
Neem contact op
* Verplichte velden
Digikeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »